شرکت سنگ دسترنج لبخند که در قرارداد به نام شرکت خوانده می شود .
آدرسها :
دفتر ارومیه : خیابان شورا ساختمان ارسطو طبقه ۴ واحد ۷ (فقط تحویل یا دریافت مدرک)خانم مهندس محمدی، خانم مهندس خاکسار - تلفن : ۹۸۹۹۱۶۶۲۹۱۶۱+ ، ۹۸۹۳۶۰۱۷۲۴۳۵+
دفتر کرج : چهار راه طالقانی جنوبی نبش خیابان شهید عابدینی مجتمع اسمان طبقه اول واحد ۲ (فقط تحویل یا دریافت مدرک)آقای مهندس فرزانه ️ تلفن : ۹۸۹۳۶۰۱۷۲۴۳۵+
دفتر استانبول : بیلیک دوزو عادیله ناشیط برج فی لایف طبقه 10 واحد 63خانم دکتر حاتمی، خانم خدمتی، خانم حسنی، آقای مهندس احمدی، آقای مهندس رضائیان تلفن : ۹۰۵۵۵۸۹۲۳۱۲۹+
برای محاسبه دقیق مبلغ قرارداد دنکلیک یا معادل سازیتان لازم است تا در جاهای خالی ای که مورد نظر شما می باشد عدد ( 1 ) را قرار دهید. به عنوان مثال چنانچه دنکلیک مقطع پزشکی عمومی یا لیسانس مد نظرتان می باشد، ابتدا در کادر جلوی دیپلم دبیرستان عدد یک و سپس جلوی مدرک کارشناسی یا پزشکی عمومی خود عدد یک را قرار دهید . چنانچه برای انجام امور معادل سازی نیاز به منابع چاپی و اورژینال داشته باشید ، در کادر مورد نظر میتوانید این آیتم را انتخاب و تداد پگ مورد نظر نیز بر روی 1 تنظیم کنید
بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی موارد زیر را به صورت مجزا در قالب فایل پی دی اف و با حجم حد اکثر 8 مگابایت برای هر کدام آپلود کنید . کارشناسان ما در زمان مناسب مدارک شما را بررسی و پاسخ متناسب بر ایتان ارسال خواهند کرد.
نکته مهم : موارد زیر نیز الزامی می باشد و درخواستهایی که فاقد موارد زیر باشد بررسی نخواهد شد.
اعتبار کلیه خدمات شرکت از زمان عقد قرارداد رسمی ، برای معادل سازی بسته های اقتصادی و پر طرفدار یک سال و برای بسته های حرفه ای دو سال می باشد.
تمدید مجدد قرارداد جهت استفاده از خدمات ارایه شده قبلی و یا استفاده از خدمات جدید و یا خدمات رایگان ، الزامی می باشد و انجام آن با ایمیل و یا استفاده از هرنوع فضای دیجیتالی مورد تائید شرکت ، امکان پذیر می باشد.
فرآیند استعلام وتائید کلیه مدارک متقاضی با استفاده از راهکار های مشخص شده و قانونی در وب سایت رسمی شورای آموزش عالی ترکیه انجام می پذیرد و شرکت هیچ گونه مسیولیتی در قبال تائید یا عدم تایید مدارک متقاضی از طرف این شورا برعهده ندارد.
در طی مدت زمان مراحل استعلام مدارک متقاضی در پروسه دنکلیک توسط شورای آموزش عالی ترکیه و نهادهای قانونی مرتبط ، چنانچه جعلی بودن این مدارک توسط این شورا یا نهاد های مربوطه مشخص و به اثبات برسد کلیه تبعات و مسایل قانونی در ارتباط با این موضوع به صورت صد در صد بر عهده متقاضی می باشد ( صاحب اصلی مدارک )
در طی مدت زمان استعلام مدارک تحصیلی و یا دانشنامه پزشکی یا غیر پزشکی متقاضی ، چنانچه در هر مرحله ای نیاز به ارایه مدارک اضافه باشد که این مدارک و یا مستندات جدید فراتر از موارد مشخص شده در وب سایت رسمی شورای آموزش عالی ترکیه باشد ، متقاضی محترم باید در کوتاه ترین زمان ممکن این موارد را تهیه و به یکی از ادرس های مشخص شده در متن قرارداد تحویل دهد . ( ترجیحا درفتر استانبول )
شرکت موظف به ارایه مدارک مشخص شده در وب سایت رسمی شورای آموزش عالی ترکیه جهت شروع پروسه دنکلیک متقاضی می باشد. چنانچه در هر مرحله این شورا درخواست مجدد دریافت مدارک ارایه شده اولیه ، به صورت فیزیکی یا ارسال دیجیتال داشته باشد این شرکت موظف است تا این مدارک را با هماهنگی مجدد با متقاضی ارایه دهد و این درخواست مجدد یا درخواستهای بعدی از طرف شورای آموزش عالی ترکیه ناشی از کم کاری یا سهل انگاری این شرکت در انجام صحیح وظایف نیست.
در حال حاضر و در تاریخ عقد این قرارداد ، خدمات این شرکت در قالب ۵ بسته زیر
ارایه می گردد که متقاضی محترم نوع بسته و شرایط مندرج در آن را در وب سایت مطالعه و ایمیل تایید آن را ارسال کرده و با ارسال درخواست ، روند قانونی عقد قرارداد اجرا می شود.
در طول مدت قرارداد چنانچه متقاضی محترم تقاضای ارتقای بسته انتخابی خود را داشته باشد ، فقط مابه التفاوت آن را پرداخت خواهد کرد و در این مدت اگر افزایش قیمت بر روی خدمات و یا بسته ها بوجود بیاید ، این افزایش قیمت برای خدمات ارایه شده به متقاضی در آن دوره ، اعمال نخواهد شد.
در طول مدت اعتبار قرارداد ، اگر خدمات جدیدی به خدمات ارایه شده توسط شرکت اضافه گردد و استفاده از این خدمات مستلزم پرداخت هزینه باشد ، چنانچه متقاضی محترم قصد استفاده از این خدمات را داشته باشد، جهت استفاده باید هزینه آن را به صورت کامل پرداخت کند
مبلغ این قرارداد که به عنوان قرارداد انجام امور دنکلیک است ، بر اساس بسته انتخاب شده توسط متقاضی ، در ماده ۵ همین قرارداد مشخص شده است.
برای هر یک از خدمات جدید و یا خارج از متن این قرارداد که توسط متقاضی محترم درخواست می گردد ، شرکت هزینه ای معقول و متناسب با آن خدمت مشخص و به متقاضی اعلام میکند و در صورت توافق دو طرفه و مشخص شدن میزان هزینه و نحوه پرداخت آن ، شرکت نسبت به انجام خدمات جدید به بهترین شکل ممکن که توسط مشاورین خود شرکت مشخص می شود ، اقدامات لازم را انجام میدهد.
پرداخت هزینه خدمات ارایه شده و یا هزینه هر یک از بسته های انتخاب شده توسط متقاضی به صورت تک مرحله ای یا دو مرحله ای به صورت زیر انجام می گیرد:
متقاضی محترم باید مبلغ قرارداد را به شماره حسابی که توسط شرکت از طریق یکی از راه های ارتباطی مشخص شده واریز نماید.
اگر متقاضی محترم در یکی از دفاتر رسمی شرکت حضور داشته باشد و عقد قرارداد در آن دفتر صورت گرفته باشد، میتواند مبلغ معادل را به ریال و بر اساس نرخ برابری دلار آمریکا به ریال ایران به علاوه هزینه حواله کرد مبلغ را به صورت نقدی پرداخت یا به حساب مشخص شده توسط همکاران، واریز و رسید دریافت کنند.
این حق توسط شرکت برای متقاضی محترم در نظر گرفته شده است که چنانچه تمایل به فسخ قرارداد داشته باشد حداکثر طی ۴۸ ساعت از زمان عقد رسمی قرارداد ، تقاضای خود را به صورت کتبی و یا ارسال ایمیل از طریق لینک فسخ قرارداد که بر روی وب سایت رسمی شرکت مشخص شده است به ثبت رسانده تا فسخ قرارداد به صورت قانونی و بدون کسر مبلغ انجام بپذیرد.
بعد از عقد رسمی قرارداد چنانچه متقاضی محترم مبلغ قرارداد را ظرف ۴۸ ساعت بر اساس روش و نحوه مشخص شده در متن قرارداد پرداخت نکند این قرارداد به صورت اتوماتیک فسخ شده در نظر گرفته می شود.
واریز مبلغی که شرایط تبصره ( ۹ ) را دارد و توسط مدیر مالی شرکت پرداخت آن تایید شده باشد ، از نظر این شرکت مورد تایید و قرارداد به صورت رسمی و قانونی در نظر گرفته می شود.
شماره موبایل جهت پشتیبانی :
(+98 ) 936 017 - 2435 online , whatsapp(+90 ) 555 892 - 3129 online , whatsapp
ایمیل رسمی جهت پیگیری امور مربوط به پروسه دنکلیک متقاضی :
email: denklik@sdlgroup.ir
وب سایت و دامنه های رسمی شرکت :
https://e-darscenter.irhttps://sdlgroup.ir
سایر اکانتهای رسمی شرکت در رسانه های مجازی به شرح زیر است:
telegram : https://telegram.me/irantusinstagram : https://instagram.com/sdl__group
همواره کلیه اطلاع رسانی های شرکت در همه امور از طریق رسانه های مجازی و هم چنین در آیتم اطلاعات در وب سایت رسمی ارایه می گردد و شرکت موظف به ارسال اطلاعیه به صورت خصوصی نیست . بنابراین متقاضی محترم باید به صورت پیوسته کلیه صفحات مجازی و رسمی ما را دنبال کرده و همواره اطلاعات خود را بروز نگه دارد. ( در صورتی که خطوط ارتباطاتی اینترنتی و همچنین پلتفرم های مورد استفاده در ایران در محدوده ای زمانی دچار اختلال و یا محدودیت و یا ممنوعیت شود، شرکت از لحاظ عدم اطلاع رسانی مسئولیتی ندارد).
مبلغ قرارداد برابر با تنظیمات مندرج در ماده ۲ می باشد.پرداخت هزینه خدمات ارایه شده و یا هزینه هر یک از بسته های انتخاب شده توسط متقاضی به صورت تک مرحله ای یا دو مرحله ای به صورت زیر انجام می گیرد:
هزینه ترجمه رسمی مدارک ، خارج از آیتم بسته انتخابی ، بر عهده متقاضی می باشد.
با تغییرات در بخش قوانین اداری دنکلیک به صورت وکالتی در کشور ترکیه، لازم است که متقاضی محترم وکالت نامه را در ایران ثبت و ترجمه رسمی آن را به همراه مدارک تحصیلی خود به شرکت ارایه دهد. در بسته های پرطرفدار و حرفه ای، هزینه ترجمه رسمی بر عهده شرکت می باشد.
نکته : ارایه خدمات ویژه مانند کلاسهای آموزش زبان ترکی در هر یک از سطوح شامل این قرارداد نمی باشد و هزینه های در نظر گرفته شده برای این آیتم های ویژه به صورت مستقل محاسبه و به صورت نقدی دریافت می گردد. واریز به حساب زیر جهت تسویه حساب ، مورد تایید این شرکت است:
این قرارداد در یک نسخه دیجیتال ، ۹ ماده و۱۳ تبصره تنظیم شده است . این نسخه دیجیتال از لحاظ اعتبار برابر با نسخه کاغذی قرارداد می باشد.